پرسش : بعد از این که تمام اطلاعات خواسته شده را وارد کردم , پیغام میدهد که  امکان اتصال به دامین شخصی شما وجود ندارد اگر در مسیر ذخیره سازی آدرس ایمیل را وارد کنیم اشکالی دارد؟

پاسخ : بله دوست عزیز ، ممکن است مسیر ذخیره سازی سایت شما wwwroot و یا public_html باشد. این مسیر بستگی به هاست شما دارد.

پرسش : چگونه می شود تا مطلب تازه ای را فقط در صفحه ی دلخواه خود در وبلاگ قرار داد؟

پاسخ : اگر منظورتان درست متوجه شده باشیم به قسمت "ایجاد صفحه جدید" بروید. صفحات وبلاگ جدا از مطالب وبلاگ بوده و عناوین آنها بصورت لیست در ستون کناری وبلاگ منتشر میشود.
صفحات وبلاگ برای انتشار مطالبی که میخواهید همیشه در گوشه ای از وبلاگ دیده شود استفاده میشوند و امکان نظر دهی بر روی مطالب آنها وجود ندارد.
آدرس صفحه باید با حروف و اعداد انگلیسی نوشته شود و نباید از فاصله و Underline در آدرس استفاده کنید.

پرسش : من می خوام وبلاگم رو ببندم و دیگه نمایش داده نشه! اما نمی دونم چطور می تونم این کار را انجام بدم.

پاسخ : در بخش منوی مدیریت بروی حذف وبلاگ کلیک کنید در صقحه باز شده اطلاعاتی از وبلاگتان را برای شما به نمایش میگذاردو  به 2 طریق میتوانید وبلاگ خودتون رو حذف نمایید 1 _ حذف دائم 2_ حذف موقت یکی را انتخاب کرده و دکمه تایید و حذف را بزنید.

پرسش : من قالب وبلاگم رو عوض کردم و الان برای مطالبی که ادامه دارند دکمه ادامه مطلب ظاهر نمیشه وقتی هم که با نرم افزار قالب رو ویرایش میکنم و یه دکمه میزارم، برای همه مطالبم حتی اونها که ادامه مطلب ندارند ظاهر میشه و بیننده ها رو به اشتباه میندازه چکار کنم که فقط مطالبی که ادامه دارند این دکمه زیرشون ظاهر بشه؟

پاسخ : دوست عزیز صفحه مدیریت وبلاگتان را رفرش نمایید (Ctrl+F5) دکمه درج ادامه مطلب را در زیر کلمات کلیدی بزنید تا صفحه ای همانند صفحه ارسال یادداشت جدید برایتن باز میشود. حال مطلب خودتون رو بنویسین و دکمه انتشار رو بزنین.

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: بررسی مشکلات کاربران ، پرسش و پاسخ کوتاه ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

پرسش : من هر کاری میکنم که وقتی کاربری نظر میده اول من تایید کنم بعد بین نظرات نشون داده بشه نمیشه من با موزیلا کار میکنم حتی با اکسپلورر هم امتحان کردم

پاسخ : دوست عزیز اولا شما باید این قابلیت را در وبلاگ خود ایجاد کنید به این منظور به قسمت  نمایش جزئیات رفته و از قسمت ارسال نظر برای این یادداشت گزینه نیازمند تایید است را برگزینید.

پرسش : من می خوام مطالبی که اضافه می کنم ته لیست اضافه بشه نه اینکه بیاد بالا چی کار کنم ممنون می شم راهنمائیم کنید مهمه برام

پاسخ : دوست عزیز میتوانید از بخش ویرایش جزئیات ساعت و تاریخ را طوری تنظیم نمایید که در ته لیست قرار گیرد.

پرسش : من چند وقت پیش وبلاگی به نام * * * * * * * بازکردم وامروز میخواستم که دروبلاگم دانلود بازی بزارم که دیدم کس دیگری در وبلاگ من امده ومطالبی نوشته لطفا نگاه کنید وببینید که ایا خود شما این مطالب را نوشته اید یا خیر؟

پاسخ : دوست عزیز اون متن پیام خوش آمد گویی مدیر سایت هست

پرسش : می خواستم که بهم کمک کنید ک بتونم عکس داخل وبلاگم بگذارم نمیدونم که چرا برای من کار نمیکنه حتی از سایت tynipics هم استفاده کردم ولی بی فایده بود.

پاسخ : دوست عزیز از سایت www.tinypic.com استفاده نکنید. چون اکثرا فیلتر هست.
یکی از بهترین راهها استفاده از
www.persiangig.com هست که اگه بخواین دعوت نامشو براتون میفرستم.

پرسش : منظورتون از اینکه در مورد انتخاب قالب وبلاگ می فرمایید:{محتویات آنرا با عمل copy-paste در بخش ویرایش قالب سایت ارائه دهنده وبلاگ کپی کنید . }چیست؟ یعنی وقتی با notepadقالب را باز کردیم باید تغییرات را چطور اعمال کنیم؟ در ضمن پس از پایان تغییرات چطور آن را به وبلاگ خودمون اعمال کنیم؟ و در کدام قسمت عمل publish را انجام دهیم؟

پاسخ : دوست عزیز نه ، وقتی کد قالب را دریافت میکنید آنرا کپی (Ctrl+C) کرده و در بخش ویرایش کد قالب بچسبانید.(Ctrl+V).
برای تغیرات در کدهای قالب باید به HTML و CSS آشنا یاشید.

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: پرسش و پاسخ کوتاه ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

پرسش : با بهترین سلامها با اینکه اکنون درست یک سال است که از راه اندازی وبلاگ من میگذرد اما نمیدانم چرا تعداد بازدید کننده های من کم است(930 نفر در یکسال) البته باید بگویم من راه و روش لینک و معرفی در سایت های دیگر را نمیدانم .ممنون میشوم اگر راهنمائی و کمکم کنید .... در ضمن باید بگویم من 65 سال دارم و در صورت کمک جای دوری نمیرود .. با تشکر

پاسخ : دوست عزیز برای ما باعث افتخار است که همراهانی چون شما داریم. بهترین راه افزایش بازدید کنندها لینک پراکنی است.
به روش ساده یعنی شما با دوستان و ، وبلاگهای دیگه تبادل لینک کنین. از " منوی مدیریت" ، " مدیریت لینک دوستان " رو انتخاب کنین . در این صفحه میتوانید آدرس وبلاگ دوستان خود را اضافه کنید و آنها را بر اساس علاقه خود منتشر کنید. همچنین امکان ویرایش و حذف هر لینک نیز وجود دارد.
عدد کنار هر لینک نشان دهنده جایگاه هر لینک است. هر چه عدد نوشته شده در کنار هر لینک کوچکتر باشد، آن لینک بالاتر از بقیه نشان داده میشود. با ذخیره کردن لیست فوق، لینکها بر اساس ترتیبی که معین کرده اید مرتب شده و نمایش داده میشوند.
همچنین میتوانید با استفاده از منوی بازشوی پایین لینک ها، لینک های خود را بر حسب الفبا و یا طول پیوند و یا به شکل مثلثی مرتب کنید.

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: پرسش و پاسخ کوتاه ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.